วันอังคารที่ 10 มีนาคม พ.ศ. 2558

แปลสรุปบทความ

แปล-สรุปบทความเรื่องที่1
Bzzz Premium
เขียนโดย :
แปลสรุปความโดย : นายสุวิทย์  งามพานิชกิจ
รหัสนักศึกษา : 5511310673 กลุ่ม 101
Contact E-mail :suwittex123@gmail.com
วิชา ARTD3301 การออกแบบบรรจุภัณฑ์


d2a6a562c5c1e4a552c7f5d85c47ef7a.jpg


The Challenge Local honey manufacturer set the assignment of developing a name, logo and packaging for a quality natural honey. After the development of hexagon-shaped cupboard packages, we were given a new task: wrap the limited edition of honey jars as if they were a business gift. The Solution The initial sketches made by our art director during the briefing session with the client served as packaging concept for the product. Designed in a notion of biomimicry, the wooden hive left no room for alternative concepts and made the way to the technical execution. What any other container can pretend to enclose honey better than the hive itself?As to the brand name and the logo, they were developed to resemble the natural buzz and bee waggle dance. The Result We are very proud with this project for many reasons. It was not only the fact that it garnered unprecedented number of respected awards in design and advertising industries but possibly more gratifying still has been great positive feedback from all over the world. Awards Pentaward / 2013 / Food - pastery, biscuits, ice-cream, sugar / Gold Award / Bzzz Premium Honey





ผู้ผลิตน้ำผึ้งท้องถิ่นตั้งที่ได้รับมอบหมายในการพัฒนาชื่อโลโก้และบรรจุภัณฑ์ที่มีคุณภาพน้ำผึ้งธรรมชาติ หลังจากการพัฒนาของแพคเกจตู้หกเหลี่ยมรูปที่เราได้รับงานใหม่: ห่อรุ่นที่ จำกัด ของขวดน้ำผึ้ง โซลูชั่นการสเก็ตช์เริ่มต้นทำโดยผู้อำนวยการศิลปะของเราในช่วงเซสชั่นการบรรยายสรุปกับลูกค้าทำหน้าที่เป็นแนวคิดบรรจุภัณฑ์สำหรับผลิตภัณฑ์ ได้รับการออกแบบในความคิดของ biomimicry, รังไม้ออกจากห้องไม่มีแนวคิดทางเลือกและทำวิธีที่จะดำเนินการทางเทคนิค อะไรภาชนะอื่น ๆ ที่สามารถหลอกเพื่อใส่น้ำผึ้งที่ดีกว่ากลุ่มตัวเองหรือไม่ในฐานะที่เป็นชื่อแบรนด์และโลโก้ที่พวกเขาได้รับการพัฒนาให้คล้ายฉวัดเฉวียนธรรมชาติและผึ้งเต้นโยกตัว ผลเรามีความภาคภูมิใจมากกับโครงการนี้ด้วยเหตุผลหลายประการ มันไม่ได้เป็นเพียงความจริงที่ว่ามันรวบรวมจำนวนประวัติการณ์ของรางวัลที่ได้รับความเคารพนับถือในการออกแบบและอุตสาหกรรมการโฆษณา แต่อาจจะเป็นที่น่าพอใจมากขึ้นยังคงได้รับการตอบรับเชิงบวกที่ดีจากทั่วทุกมุมโลก รางวัล Pentaward / 2013 / อาหาร - Pastery บิสกิต, ไอศครีม, น้ำตาล / รับรางวัลเหรียญทอง / Bzzz พรีเมี่ยมน้ำผึ้ง


e00594b88ed8dbbd7c893cd28fde372e.jpg43e5b7d5472928749d096646bb0fa280.jpg490d240c4502f2ffd014e46c87e090d3.jpg

















แปล-สรุปบทความเรื่องที่2
Under Armour: Speedform Apollo See
เขียนโดย :
จาก
แปลสรุปความโดย : นายสุวิทย์  งามพานิชกิจ
รหัสนักศึกษา : 5511310673 กลุ่ม 101
Contact E-mail :suwittex123@gmail.com
วิชา ARTD3301 การออกแบบบรรจุภัณฑ์




bd497ddea9b89e0e480ca47318e15a5c.jpg







Project Details: On February 28, Under Armour® launched a running shoe that destroyed the rules of footwear construction: the UA SpeedFormTM Apollo. Crafted entirely in a clothing factory, the UA SpeedForm Apollo is something special. So, it demanded some pretty special packaging.
Designed to be a visual takedown of the UA SpeedForm Apollo campaign, “THIS IS WHAT FAST FEELS LIKE.TM”, the Limited Edition “jet” represented speed with a new take on the standard shoe box. Sitting in the pilot seat were the campaign colorways tilted slightly upwards and forward. A jet-shaped USB keychain was tucked alongside the shoes, while a tech card and T-shirt were tucked beneath them.
The UA SpeedForm Apollo is the shoe Under Armour was born to make. With pinnacle innovation comes pinnacle delivery!
Design Team: Creative Director: Sean Flanagan. Art Direction + Design: Chi-Chi Bello. Project Manager: Todd Parks. Photographer: Sam Gordon. Engineering Firm: SMS Display Group


อพอลโลดูรายละเอียดโครงการ:28 กุมภาพันธ์ภายใต้Armour®เปิดตัวรองเท้าทำงานที่ทำลายกฎของการก่อสร้างรองเท้า: UA SpeedFormTM อพอลโล ที่สร้างขึ้นทั้งหมดในโรงงานเสื้อผ้า, UA SpeedForm อพอลโลเป็นสิ่งที่พิเศษ ดังนั้นจึงเรียกร้องบางส่วนบรรจุภัณฑ์พิเศษสวย
การออกแบบที่เป็นจับกุมภาพของการรณรงค์ UA SpeedForm อพอลโล "นี่คือสิ่ง FAST FEELS LIKE.TM" Limited Edition "เจ็ท" เป็นตัวแทนของความเร็วใหม่ใช้เวลาในกล่องรองเท้ามาตรฐาน นั่งอยู่ในที่นั่งของนักบินที่ถูก colorways แคมเปญเอียงเล็กน้อยขึ้นไปและไปข้างหน้า พวงกุญแจ USB เจ็ทรูปที่ถูกซุกอยู่ข้างรองเท้าในขณะที่การ์ดเทคโนโลยีและเสื้อยืดถูกซุกอยู่ใต้พวกเขา
UA SpeedForm อพอลโลเป็นรองเท้าภายใต้เกราะเกิดมาเพื่อทำให้ ด้วยนวัตกรรมสุดยอดการจัดส่งมาพร้อมสุดยอด!
ทีมออกแบบ: Creative Director:Sean Flanagan. Art Direction +Design: Chi-Chi เBelloจัดการโครงการ: Todd Parks ช่างภาพ:Sam Gordon บริษัท Engineering Firm:SMS Display Group

99fb0830acf785b3eaf74e34cc58277e.jpge999ff5e4878aa8b4f4088e6f484b746.jpgd6e89a7aed0da5ad5c907299b7a532a4.jpg
























ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น